Saç Ekimi

SAÇ EKİMİ ( HAİR TRANSPLANTATION)

Estetik ve kozmetik cerrahide amacımız ve yaklaşımımız kişiyi genç ve enerjisi yüksek göstermektir. Uygulayacağız işlem yada ameliyatı bu amaca göre planlarız. Kadın yada erkek kişinin genç görünümü için en önemli alanlarıdan biri de saçın yoğunluğu ve şeklidir.

Saç ekimi veya daha doğru tanımlama ile saç transferi ameliyatı, günümüzde saç kaybı yada azalması durumunda kesin çözüm odaklı yaklaşırsak elimizdeki en güçlü silahımızdır.

Yaş ilerledikçe özellikle erkek hastalarda, hormonal ve genetik yatkınlığa bağlı olarak saçın ön ve tepe bölgesinden başlayarak daha geniş alana yayılacak şekilde dökülme olmaktadır. Bunu çözümü için saç mezoterapisi , saç , destekleyici vitamin tabletleri ve şampuan ile dökülmeyi azaltıyor yada durduruyoruz. Fakat yeni saç çıkması gibi bir hedef her zaman mümkün olmuyor.

Saç dökülmesi belli bir seviyenin üzerine çıkmış ise Ankara sa ekimi ameliyatı kesin ve doğru çözüm olmaktadır.

Saç ekimi ameliyatı kimlere uygundur?

Saç ekimi işlemi kadın yada erkek saç dökülmesi gerçekleşmiş her hasta için yapılabilir.

Saç dökülmesi tiroid hastalığı , kanser , vitamin eksikliği , kansızlık gibi ek bi bir duruma bağlı olmuş ise önce bu rahatsızlıkları tedavi etmek gerekmektedir.

Saç ekimi ameliyatı nerede ve ne zaman yapılmalıdır?

Bu işlem bir ameliyattır. Bu yüzden mümkün ise ameliyat şartlarında yapılmasını uygun buluyorum. Dökülmenin aktif olduğu dönmede yapmamak daha doğrudur. Ama dökülme ciddi anlamda azalmış ise 18 yaşından sonra her hasta için uygundur.

Doktorunuz olarak sizin saç ekimine uygunluğunuzu muayene sonrası size bilgilendirmekteyiz.

Sç ekimi ameliyatında hangi teknik uygulanmaktadır?

Saç kimi için mikro-fue tekniği uygulamaktayım.

Bu teknik ile hem saç daha doğal görünmekte hemde ense bölgesinde alınan alan çok daha doğal durmaktadır.

Saç ekimi sonrası iz kalır mı ? Alınan bölgede tekrar saç çıkar mı? Saç doğal olur mu?

Ankara saç ekimi işlemi sonrası iz kalmaz. Ekim kalitesi için en önemli safhalardan biri olan kanal açma işlemini mikro teknik ve titizlikle yapıyorum dolayısı ile çok doğal ve ekim olduğu anlaşılmayan saçlarınız olacaktır.

Alınan bölgede salonda tekrar saç çıkmaz. Bu ameliyat aslında ense saçının ön tarafa transferidir. Ama mikro teknik ie ve homojen olarak saç köklerini aldığımız için ensede saç kaybı yada iz gibi bir görüntü oluşmamaktadır.

Genel anestezi mi yoksa lokal anestezi ile mi yapılır? Ağrılı bir işlem midir?

Doğal saç ekimi ameliyatının ağrılı kısmı ile 15-30 dakikadaki uyuşturma sürecidir. Ben hastalarımı ağrısız saç ekimi yapmaktayım, ağrılı kısımda hastalarıma ameliyathanede ekibimdeki anestezi doktorum aracılığı ile anestezi vererek bu süreci ağrısız geçirmesini sağlıyorum .

Saç ekimi ne kadar sürer?

Saç ekimi Ankara ameliyatı rotalama 6-8 saat süren bir operasyondur.

Ameliyat sonrası süreç nasıldır?

Saç ekimi işlem sonrası hastanede yatış yoktur. 2-3. Günde kontrole geliyorsunuz. ilk yıkmanızı biz yapıyoruz.

Sosyal hayata dönüş 7-10 günde olmaktadır.