LPG Endermologie Alliance

LPG Endermologie Alliance Masaj Sistemi

LPG sistemi uygulandığı bölgede kas spazmını düzeltip kan dolaşımın ve lenf dolaşımını düzene sokma prensibi ile çalışan elektro estetik cihazlar il yapılan özel bir masaj sistemidir. Sistem bir kaza sonucu kısmi felç olan bir Fransız mühendis tarafından kendini tedavi etmek amaçlı kendisi tarafından icat edilmiş bir cihazın daha sonra modifiye edilmesiyle kullanıma girmiştir. Cihaz ismini de bu Fransız mühendisin isminin baş harflerinden alır( Louis-Paul Guitay).

LPG, vücutta istediğimiz her bölgede uygulanabilir. Lenf dolaşımını düzenleyerek, bölgesel yağ dokunun incelmesini ve sıkılaşmasını sağlar. Bu sayede bölgede selülit tedavisi, bölgesel incelme tedavisi amacı ile kullanılır.

Aynı zamanda cilt ve cilt altı dokularda uyarıcı etki ile uygulandığı bölgedeki cildin kalitesini artırır, yağ kitlesini vakumlayarak apopitozu tetikler ve yağ hücrelerinin erimesini sağlar.

LPG, FDA tarafından sellülit tedavisinde etkili sonuç alındığı kanıtlanmış ilk cihazdır. Bununla ilgili çeşitli bilimsel makaleler yayınlamıştır. Bunun dışında özellikle liposuction sonrası dokunun daha hızı iyileşmesi ve şekil alması, liposuction sonrası en çok şikayet konusu olan cildin sarkık kalması ve dengesiz yağ alımına bağlı cilt altı yağ dokuda krater görümünü yok etmek için liposuction a kombinlemek çok etkili olmaktadır.

LPG tedavi uygulaması; 12-14 seans arasında uygulanır. Her seans süresi uygulanan bölgeye değişmekle birlikte 30-45 dakika aralığında değişmektedir. Haftada 2 kez uygulama yapılabilir. Haftada 2’den fazla uygulamanın bilimsel olarak faydası olmadığı tespit edilmiştir.

LPG tedavisi cerrahi dışı vücut şekillendirme anlamında en çok önerdiğim tedaviler arasındadır. Fakat iyi sonuç, uzman ve bu konuda eğitim almış sağlık personeli yapması durumunda oluşmaktadır. Her vücut bölgesi için cihaz başlığı ayrı hareket ettirilmelidir. Bu doğru yapılmadığı taktirde hedeflenen sonuca ulaşılamayacağı için bu da cihazın işe yaramadığı gibi yanılmalara sebep olmaktadır. Hekim olmayan merkezler ve deneyimsiz personel ile yapılan uygulamalar memnuniyet vermeyebilir. Doğru uygulama sonrasında hedeflenen sonuca ve arzu edilen vücut ölçülerine ulaşmak mümkündür.