Saten Yüz Germe

Ankara Saten Yüz Germe

Lazer tedavileri başlığı altında bahsettiğimiz elektro estetik uygulamalar son yıllarda estetik tedavi uygulamalarında azımsanmayacak seviyede yer tutmaya başladı. Prensip olarak cilt ve cilt altı katmanlarında uyarı vererek veya minimal hasar bırakma prensibi ile çalışan bu uygulamalar cilt kollajen ve elastin üretimini artırarak ciltte anti aging etki yaratıp kaliteyi arttırmayı amaçlamaktadır. Bu işlemler için sıklıkla ultrason, radyofrakans, focus ultrason, ışık dalgası gibi fiziksel nesnelerden yararlanılmaktadır.

BTL EXİLİS ELİTE Saten Yüz Germe tedavisi monopolar radyofrekans ve ultrason kombinasyonu ile çalışan ve iki uygulamayı bir arada kullanan tek cihazdır. Radyofrekans sayesinde cilt ve cilt altında ani sıcaklık artışı-azalması yaparak minimal hasar uygulayıp fibroplast hücreleri uyararak kollajen ve elastin artışı sağlamak, ultrason (ses dalgası) sayesinde hem ağrı ve hassasiyeti azaltıp hemde yine ses dalgasının uyarıcı etkisinden yararlanarak kollajen artışını sağlamaktır.

Saten yüz germe tedavisi; alın, göz çevresi, yanak, çene, ağız çevresi ve dudaklar, boyun bölgesinde cilt sıkılaşma tedavisinde kullanılmaktadır. Tedavi özellikle göz kapağı ve boyun sıkılaşma alanında FDA onayı almış ilk elektro estetik tedavi uygulamasıdır. Saten yüz germe tedavisini koruyucu bir tedavi uygulama olarak hastalarıma anlatıyorum. Eğer hastama yüz germe ameliyat endikasyonu koymuş isem bu tedavileri ameliyat sonrası ameliyata destek olması için öneriyorum. Fakat ameliyat seviyesinde olmayıp yaş, yer çekimi, sigara, güneş gibi etkenlere bağlı olarak yüz kalitesi bozulmaya başlamış hastalarıma en sık önerdiğim tedavilerden birisi olmaktadır. Bu sayede belki de yüz germe ameliyat ihtiyacı hiç olmayacağını hastalarıma anlatıyorum. Saten yüz germe tedavisini haftada bir seans olmak üzere 4 seans uygulamak ideal ve maksimum tedaviye ulaşmayı sağlayacaktır. Seanstan sonraki tedavilerin kollajen uyarımını daha fazla tetiklemediği tespit edilmiş olması sebebi ile 4 seanstan sonrasının çok işe yaramayacaktır.

Saten Yüz Germe Operasyonunun Özellikleri

Saten yüz germe operasyonlarının diğer uygulamalardan en önemli farkı, hibrit özellikli teknolojinin kullanılmasıdır. Bir diğer dikkat çekici özelliği ise yüz çevresi uygulamalarında göz kapağının bulunduğu bölgeye de kusursuz bir işlem uygulanabilmesidir. Operasyon sonrasında direk günlük yaşama devam edilebilmektedir.

Saten Yüz Germe Operasyonları Nasıl Gerçekleşir?

Yüz germe operasyonu uygulanmaya başlanmadan önce uygulama hakkında gerekli bilgiler aktarılır. Daha sonra germe işleminin gerçekleşeceği bölgeye ultrasonik özelliğe sahip jel sürülür. Ardından uğrama işlemi başlar. Yüz bölgesi için uygulanan işlem toplamda 45 – 50 dakika sürer. Göz çevresi operasyonları ise 15 – 20 dakika sürmektedir.  Uygulama sırasında hasta sadece sıcaklık hisseder. Bunun haricinde herhangi bir his oluşmamaktadır. Tedavi süresi boyunca sonuçlar geniş zamanda kendini belli eder. Vücuttaki kolajen dengesinin artması ile ortaya çıkacak sonuçlar, kolajen in vücutta çoğalma süresine bağlı olarak 5 – 6 ayı bulabilir.

Saten Yüz Germe İşlemlerini Kimler Tercih Edebilir?

Vücudunda kırışıklık veya sarkma problemi olan her hasta bu uygulama için uygun şartları taşır. Genelde 30 ve 35li yaşların problemi olan sarkma problemi genelde 35 yaşından sonra hastaların bu operasyonu tercih etmesine neden olmuştur. Normal ameliyat uygulamalarından sonra gereken dinlenme süresine izni olmayan hastalar bu işlem ile anında problemlerinden kurtulabilmektedir.  Bunun yani sıra iğne korkusu olan hastalar da bu operasyonu tercih ederek ağrısız sızısız bir şekilde başarılı sonuçlara ulaşır. Sadece ciddi bir hastalık geçmişi bulunan kişilerde bu operasyonlar tavsiye edilmez. Geçmişte kanser gibi ciddi problemi olan hastalar ve hamilelik sürecinde olan kadınlara bu uygulama önerilmemektedir.

Saten Yüz Germe Operasyonları Hangi Bölgelerde Tercih Edilir?

Saten yüz germe operasyonları tüm yüz genelinde uygulaması yapılabilen germe operasyonlardır. Buna ek olarak ameliyatsız olarak gerçekleşecek boyun bölgesini germe operasyonlarında da uygulanabilen bir işlemdir. Yüz ile birlikte gerçekleşen boyun germe ameliyatı, yüz ameliyatı ile aynı tekniklerin kullanılması ile gerçekleştirilir. Yüz bölgesine ek olarak gıdı bölgesinde de tercih edilmektedir. Fazla gidinin alınması işlemini kapsayan operasyonda gidi sıkılaştırılarak gergin bir görüntüye sahip olur. Boyun bölgesinde uygulanan saten germe operasyonu dekolte bölgesine kadar uzayabilen başarılı bir operasyondur.

Tedaviyi ne Sıklıkla Tekrarlamak Gerekir?

Tedavi sonucu en yüksek seviyeye ulaşan kollejen ile 1 yıllık süreci geçirmek mümkndür. Bu durumu cildinize bakarak 1,5-2 seneye çıkarmak mümkündür. Bu bakımdan sigara içen hastalarıma senende bir, sigara kullanmayıp cilt bakımını düzenli yaptan hastalarıma iki senede bir yaptırmalarını öneriyorum.

Tedavi Sırasında Yüzümde Beklemediğim Bir Değişiklik Olur mu?

Saten yüz germe sırasında hastaya zarar vermek neredeyse imkansız gibi bir durum. En sık komplikasyon ciltte lineer kızarıklık oluşması olup, 2-3 gün içinde kendiliğinden yok olmaktadır. Saten yüz germe sıcaklık artışı prensibi ile çalışması sebebiyle yakın zamanda yüzünüze dolgu yaptırmış iseniz dolgunuzun erimesi kaçınılmazdır. İşlem sırasında yüz bölgesi yağlarınızın erimesi gibi bir durum söz konusu değildir. Hedef bölge cilt olması sebebiyle zaten sıcaklık artışı cilt altı ve derin yağ dokuya ulaşamaz. Dolayısıyla erimez. ABD’de dahil ünlülerin en sık kullandığı elektro estetik edavilerin başında gelen Saten Yüz Germe tedavisin güvenli bir şekilde kullanabilirsiniz.