Paris Işıltısı

Paris ışıltısı yaşa bağlı olarak oluşan ince çizgiler,  cildin esnekliğini kaybetmiş olması,  ciltte kuruma cansız ve mat görünüm gibi problemleri ortadan kaldıran son derece estetik ve çok etkili tedavilerden biridir.  Paris ışıltısının tedavi ettiği diğer bir rahatsızlık ise güneşin ultraviyole ışınlarına maruz kalan cildin hasarlarını önler ve dolayısıyla hücresel yaşlanmayı da durdurur.

Paris Işıltısı yalnızca yüz için uygulanan bir tedavi değildir.  Aynı zamanda boyun dekolte Bölgesi el ve kollarda görülen yaşlılık belirtilerini ortadan kaldırır.  Örneğin ellerin üst kısmındaki çizgilerin açılması daha ıslak ve nemli eller oluşturması ve ellerin daha genç görünmesini sağlar.  Yaşa bağlı olarak birçok kadında görülen kolların iç kısmındaki sarkmalar çizgiler Paris ışıltısı ile ortadan kaldırılır. Ayrıca vücudun sorunlu olan karın ve iç bacaklarda da gençleştirici etkisi vardır.

Paris Işıltısı Ankara

Paris ışıltısı vücudun birçok bölgesine uygulanan yaşlanma belirtilerini ortadan kaldıran aynı zamanda göz çevresindeki yaşlılık görüntüsünü de tedavi eden bir uygulamadır.  Paris ışıltısı tedavisinde göz çevresine uygulanan tedavi daha farklıdır.  Göz çevresindeki ince çizgileri ortadan kaldırmak ve cildin genç görüntüsünü sağlayan etkili bir tedavidir.

Yaklaşık olarak 10 gün arayla 3- 4 seans uygulanması yeterli olmaktadır.  Bazı hastalara ayda bir defa 2 seans önerilmektedir.  Aynı zamanda Paris ışıltısı tedavisinin idame ettirilmesi durumunda cildin uzun süre genç kalması sağlanmaktadır.  Belli aralıklarla yapılması durumunda cilt yaşlanması gecikmektedir.

Paris Işıltısı